Då var dagen kommen=(

Japp då var dagen här.. Dagen då Dutchess ska flytta till Tingsryd!
Känns ganska tungt och jag vet att jag kommer sakna denna lilla kringlan. Ingen Dutchess som surar mot dom andra i hagen, ingen bakom vagnen på körturerna å ja.. Ingen Dutchess nånstans!
Men jag vill ju att hon ska gå på travet så då är det ju bara å göra så här=)
Det blir säkert bra! Familjen hon ska va hos verkar bra! Så himla trevliga och så. Så jag hoppas Dutchess kommer trivas å att dom gillar henne lika mkt som jag gör:D Min fina tjej! 

Blir även en tripp till Börjes när vi ändå är där. Lite onödig shopping:p

Näe nu ska jag te stallet å mysa med min lilla pålle innan hon ska åka! Sen blir det å hämta transporten å fixa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0