Tråk!

Sedan i söndags har det inte varit alltför roligt!

Jag har tagit ett beslut i mitt liv. Ett ganska så stort beslut! Ett beslut som inte kommer bli alltför lätt att genomföra. Men jag VET att när detta väl vänder, så kommer jag må toppen! Må så bra som jag egentligen vill må nu!
För det är inte meningen att man ska leva med tråkigheter varje dag, med en jäkla massa liv runt sig å inte heller med någon som inte uppskattar än fullt ut! Så näe.. Nu är det slut på det!

Så nu lämnar jag detta bakom mig och börjar ett nytt liv! Ett liv utan massa tjaffs, strul och annat negativt! Som sagt det kommer inte bli lätt... Efter alla dessa år.. Men denna gång ska jag verkligen försöka att stå ut! Det får kosta hur många tårar och sömnlösa nätter de vill! För detta måste tydligen göras=/ Men som sagt det blir bra! Tids nog... Det är bara att försöka se framåt hela tiden så att man inte bara ser tillbaka på det som varit bra!

Jag har ju även alla mina underbara vänner som ställer upp för mig! Och det känns bra! Så att man inte blir ensammen.. Men det vet jag ju att jag inte blir=) Tack för att ni finns!! Å ni vet ju vilka ni är=) 

Men men... Nog om det för ett tag!

Igår skulle Henke å jag ut å gå! Men istället så drog han med mig ut på spåret vid halv tio på kvällen! Å inte skulle vi gå inte.. Utan springa! Ja som inte sprungit sen slutet av november typ:O Å ont i ryggen som fasen har ja! Men aja tänkte ja, ställer väl upp då=)
Så vi sprang en bra bit tills ja fick så jäkla ont så ja inte kunde springa mer! Så ja saktade ner för att gå en liten stund. Men Henke sprang vidare! Så gick ja väl kanske 150 meter sen kom ja på att ja nog skulle springa ikapp för de va så jäkla mörkt i skogen!! Å ja e ju mörkrädd:p Så när jag kommer till den sista nedförsbacken släcks lyset:O Ja va helt säker på att det var Henke som jävlades å släckte lyset!! Men kom ganska snabbt på att nä! Det kan han nog inte:p
Å när ja kom ner för backen så stod han där å stretchade! Så de va ju så klart inte han som varit så elak=) Tur för honom de!!
När ja kom hem så kunde jag knappt röra mig iaf! Hade så jäkla ont i ryggen! Så där låg ja i soffan med en flaska vatten å kollade på tv! Skitkul!

Idag när jag vaknade så trodde jag att ja knappt skulle kunna röra mig! Men faktiskt så kände jag nästan ingenting=) Kanon! Men sen skulle jag bort te stallet. Å då kände jag att de nog inte va så bra med ryggen!
Men de va bara å anstränga sig å se glad ut=)

Sen kom Jennie & Nikita te stallet! För vi skulle ta en promenad tänkte vi=)  Det va trevlans med en hel del prat! Tror egentligen promenaden va för kort för vi hann nästan inte prata klart:p Haha! Får bli nån mer gång helt enkelt=)

Nu ska ja iaf kolla tv=)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tyckte oxå promenaden vart för kort! Ja får ta på mej bättre nästa gång me =) Frös där ett tag!Pratade me Ingela nyss o skulle mocka hos de stora hästarna på lörda, tänkte att vi kanske kan ta en promenad då? När ja ändå har häst kläder på mej, så kan ja ju ta me Linnéa ut oxå! Ingela blev gla om hon fick följa me o röra på fläsket :o)

2009-01-21 @ 20:49:11
URL: http://onlyjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0