Tokigt tokigt!

Ja det är det minsann mkt som är här i världen=)

Iaf så började jag gårdagen med att vakna klockan 14.00 :O Chockad var jag när jag insåg att jag verkligen sovit så länge! Men länge sen jag sov ut eftersom Elin varit sjuk å ja har haft hästarna varje morgon så det kanske inte var helt åt skogen å ta en lååång sovmorgon=) Å dessutom sov ja ju bara 4 timmar från lördagen te söndagen=) Så de va nog helt rätt med lite sömn!

Sedan blev det inte alltför mkt gjort.. Lite plockande å tvättande här hemma. Sen gick jag till stallet för att ta hand om mina pållar! Tog även en promenad med Sixton, Elin, Socker & Lycka=) Trevlans! Sen blev de hem igen! Kom då på att jag visst inte ätit något mer än en sockerkaksbit på HELA dagen:S Så ja frågade Vicky om hon kunde tänka sig å kränga pizza med mig:p Men näe.. Hon skulle ju sluta med sånt där:p Så ja kom på att ja med sagt att ja skulle det:p Så de blev inge med det...
22.30 ca får jag ett mess från Vicky.. Hon undrade om ja käkat nåt.. Å de hade ja ju så klart inte:/ Så 23.15 drog vi te MC DONALDS I VETLANDA :O Haha!! Ja mkt knasigt vi två kan få för oss:p Va iaf där 23.50 å behöver jag säga att vi va ensamna?;) Haha! Ja fick tyvärr ingen shake men de hade jag ju inte heller trott ja skulle få den tiden:p Men jag överlevde:D
Sen blev det en raggarrunda inne i storstan:p Men det var rätt dött en måndagkväll klockan 00.00! Inte så oväntat kanske;)

Sen kom jag ju på att skit oxå! Hade ju inte fyllt på spolarvätska!! Å man såg typ ingenting ut för min framruta va riktigt skitig! Så vi åkte runt en sväng i Vetlanda för att kunna tvätta rutan! Men de va ju inte så lyckat eftersom allt hade stängt vid tolv.. Så det fick bli å torka rutan med bara torrt papper:p Tänkte först ta en skvätt cola å hälla på men insåg ganska snabbt att det nog inte va nån bra idé:p Men på vägen hem började det regna så där kom räddningen=)

Köpte även morötter på vägen hem! Så nu ska nog Sixton & Duttan klara sig ett tag.. 15 kg:p

Kom i säng typ klockan 02.00... Å vaknade strax efter 5.00 å kunde inte somna om! Så jag låg där å vred å vände på mig i 2 timmar utan å somna.. Så nu sitter ja här=) Å ska snart gå te stallet för att släppa ut pållarna!

Har nu ett par nätter i rad haft mardrömmar.. Som inte är särskillt trevliga! Drömmer att min kära Sixton blir ihjälkörd:'(
Kan inte fatta varför jag drömmer så :S Det är verkligen hemskt! Vaknar av att jag har tårar i ögonen och bara skakar! Usch! Jag har drömt att han har lyckats komma lös när jag har varit ute å gått med honom å blivit påkörd av en lastbil! Allt har vrit så detaljerat med! Jag vet precis hur allt ser ut å hur allt låter! Hör hur lastbilen bromsar allt han kan men att det är för sent.. Hur jag sedan sitter på huk med Sixtons huvud i mitt knä och hans kropp är helt förstörd av smällen! Blod som bara rinner från honom. Lastbilen står ungefär utanför 37:an å Sixton och jag ligger i kyrkkröken! Fy! Verkligen det hemskaste som kan hända tror jag! Ja kan bara hoppas att det är en hemsk dröm som verkligen inte inträffar!

Varje dag nu sen jag började drömma detta, så har jag nästan fått tårar i ögonen av lycka när jag kommer till stallet å ser att Sixton står där å tittar på mig med sina fina, snälla ögon! Det är en sån underbar känsla! Inget ont i honom inte! Min fina Sixton:')


Pratade även ut med en person på tele igår.. Mkt man missförstår här i världen! Man läser här å där å hör här å där! Men verkligheten är ju inte alltid så som man tolkar den! Man misstolkar verkligen sånt man bara läser.. Så e de bara, har alltid varit å kommer säkert alltid va! Men nu verkar allt vara utrett och jag hoppas att allt ska bli som det var innan! Att vi kan fortsätta prata med varandra utan missförstånd, tjaffs och tråkigheter! Men det kan vi säkert=) Allt får ta den tid de tar! Tids nog löser sig allt!

Nu ska jag iaf gå te stallet å fodra å släppa ut pållarna! Sen blir de hem å städa=( Blää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0