Hallå vädret!

Vädret går verkligen upp å ner hela tiden nu! Först smäller det till å blir svinkallt för att sedan bli massa plusgrader å snö! Så håller de sig på ett par minus innan det blir massa plus igen å all snö smälter bort! Träligt!

Idag har det verkligen varit en lugn dag! Vill inte påstå att jag har gjort alltför mkt:p
Styrt lite här hemma, fixat i stallet å så blev det även en liten liten tur med Sixton och kälken=) Sixton tyckte det var superkul å komma ut! Har ju vilat ett bra tag nu.. Men nu ska han sättas igång igen=) Ska bli riktigt skönt! Å kul framförallt!
Imorgon kommer hovslagaren! Så då ska Sixton få nya skor=) Sen ska jag även fråga Nina om Dutchess hovar.. Hon hade lite röta på båda bakhovarna så det har blivit som två hål i hovarna som ingen brytt sig om tydligen=/  Men det har säkert Nina lösningen på=)

I helgen vet jag inte alls vad det blir! Kanske nån fest, kanske lugnt=) Får se! Men är faktiskt festsugen! Så en fest skulle ju inte sitta fel:p Nån mer sugen kanske? Well.. Ni vet vart ja finns!

Nu ska jag iaf duscha! Sen blir det sängen=)

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0