Gör lite sköna moves:p

Har av nån anledning fått sköljmedelsreklamen på hjärnan:p Så ja går runt här hemma å överallt å bara "Gör lite sköna moves" Haha! Skulle precis göra lite sköna moves ute i köket förut när Palle kom innanför dörren! Ångrade mig ganska snabbt;) Å han undrade vad ja pysslade med:p Inte så konstigt kanske! Haha!

Idag har jag iaf varit i stallet.. Blev en promenad med Dutchess och Sixton. Dom är så pigga och framåt båda två! Härligt! För pigga pållar vill man ju ha=) Gick inte så jättelångt då jag tyckte det var alldeles för kallt!

Sen bar det av hemåt för att laga mat! Gröön kom även hit å käkade! Å så jävlades han ju så klart som med mig för han tycker det är sååå kul:p Verkar inte bättre iaf=) Men han e rolig han! Har alltid nån kul kommentar å fälla in här å där:p Kollade även hans broders bdb å M3a! Riktigt nice bil kan ja lova! Inte fel å ha en sån i garaget:p

Sen kom Natta & Peppe! Kollade Let´s dance bland annat! Trevlans! Natta å ja satt å skrattade åt mina sköna moves:p Haha! Så vi bestämde oss för att imorn ska vi ta å dricka å festa till det lite! Å kanske göra lite... Just precis! Sköna moves;) Haha!
Vi tog oss även en liten promenad bort te pållarna för att kvällsfodra! Så fick ju Natta äntligen se stallet och Dutchess=) Å träffa Sixton då! För de va ju ett tag sen=)

Fastnade även med The Sims här efter att alla åkt hem:p Farligt farligt det där!

Men nu ska ja lägga mig å sova tror ja iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0