Fyllechaffis!

Blev att vara chffis te hamnen ikväll! Jag körde en bil å Anna en=) Var lite trött innan vi skulle åka men det var ju inte precis stor risk att man somnade i bilen när dom där huliganerna höll igång:p Så jag piggnade till!
Hade planerat att hinna till Donken men eftersom de blev lite sent vi kom iväg så var vi där 00.01! Retfullt! Men jag överlevde ju utan shake med:p

Släppte av allihopa vid La Scala så drog Anna å jag te Shell! Köpte lite dricka=) Yammie! På Shell kom vi även på att vi nog skulle kränga pizza under tiden som vi väntade på fyllehundarna:p Sagt å gjort, Solemio blev det! Gott va de å mätt blev man=)

Sen gick vi ut å satte oss i bilen för att försöka sova nån timme innan vi skulle hem! Ja det gick väl inte så jättebra:p Båda satt å messade å sen pratades det lite emellan! Men ah till slut så somnade jag å Anna med. Men blir då väckta av ett jäkla liv utanför!! Det var helt enkelt en bil som körde runt.. Inge konstigt med det! Men denna här bilen var lite speciell.. För bakom sig hade den en snowracer där det satt en galning på:p Haha! Det lät som fan när dom  körde runt! För som endel vet så har vi ingen snö här.. Å då får man åka snowracer på asfalten! Haha! Ja det finns verkligen människor te allt;)
Sen somnade vi om igen.. Å jag verkligen SOMNADE! Sen höll ja på å dö av skräck när Patrick å Mathias stod å banka på rutan på min sida strax efter 2.00! Haha! Blev skiträdd å dom tyckte det var ganska kul å se en skräckslagen Malin!:p

När väl alla människor va inne i bilen så drog vi te Shell för dom skulle ju så klart ha korv! Men det vara bara två personer som fick sina korvar för sen tog dom slut:p Så efter att ha sprutat champange över halva Shell (utanför) drog vi tebax ner te hamnen å köpte pizzaslice! Sen var dom nöjda och vi kunde åka hem=)

Precis när jag kommer hem nästan så får jag ett mess om att en vill bli hämtad.. Så ja... Snäll som ja e så erbjuder jag mig att hämta personen å köra hem honom! Var ganska sent/tidigt på morgonen.. Men ja tänkte att hade det varit jag som ville hem så hade jag hoppats på att nån skulle ställa upp på mig å hämta mig! Så jag gjorde det=) Man får inget om man inte ger! Så är det här i livet... Man måste ge och ta! Likaså måste man lära sig förstå vissa människor! Man kan inte bara skälla och se till sig själv! För hur mår då den andra personen som får stå rakt upp å ner å ta skiten?? Ja tänk på det nästa gång..

Kom iaf i säng klockan 6 idag på morgonen! Då var jag jävligt trött å när Johan sedan väckte mig kl. 9.00 blev jag vansinnig! Bad honom låta mig va å inte prata med mig... Men folk som inte tar hänsyn te saker å ting e de ingen idé å ens försöka prata med.. Så efter ett antal försök till å få va ifred så flyttade jag in i tvrummet å la mig på soffan!! Å här ligger jag än:p Ska snaaart kliva upp=)


Jag kan fortfarande inte förstå vad det är som sker! Jag vet inte vart jag står, än mindre vart Du står.. Detta är skitsvårt! En riktigt jobbig period är vad det är nu.. Men jag antar att det bara är å ge det hela tid så får tiden utvisa vart det tar vägen?
Allt löser sig säkert ska du se!  Men det kommer inte bli lätt! Men å andra sidan så är ju inte livet lätt, det ska inte vara lätt! Man måste ju ha något att kämpa för! Såå.. Ska vi kämpa för varandra? Eller mot varandra? Ja nu är det ditt val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0