Fest!!

Igår blev det fest! Äntligen=D Va ett bra tag sen ja festade till det ordentligt faktiskt.. Så det satt verkligen inte fel!
Började dricka vid klockan 18 typ.. För en gång skull:p Det är riktigt tidigt för å va jag ska ni veta;)
Sedan fortsatte jag och Natta bort till Elin & Micke, som denna kväll stod för förfesten=) Trevlans å va där å festa=)

Efter mkt om å men blev det iaf Oskarshamn! La Scala då så klart! Vi hade ett rätt bra drag på vägen dit i bilen:p Natta å ja höll igång där bak med vinflaskan i högsta hugg! För vin finns ju alltid med på resorna när jag e med;) Yammie!
Å när vi kom te hamnen var den slut! Så det var prima=) Å humöret va på topp! Malin va på G!

Det var fint på Scala efter renoveringen! Så himla fräscht liksom=) Elin å jag gick på partoalett:p Natta å ja med så klart! Äntligen en nattklubb som fattat att tjejer går på toa tillsammans:p Haha! Bra! Slipper man ju sitta i knäet på varandra;) Såå släng er i väggen alla nattklubbar med bara en toastol på varje toalett! För 2 på varje ska de va:p
Dansade iaf typ hela tiden å de va kul för de va en hel del med folk! Å när klockan slog 2 ville vi inte gå hem:p
Men till slut så vart vakterna irriterade så då gick vi snällt ut=)

Blev Shell för å käka korv sen! Å den här gången räckte det till alla:p

Sen bar det av hemmåt å ja tror aldrig det har varit sånt drag på en hemresa som det var inatt!! Vi lyssnade på Limbo Dance nästan hela vägen hem å hade bara allmänt skitkul XD Så Natta å ja va nog värst! Henke fick snällt sitta å lyssna på oss som mest for runt i bilen där bak:p Haha!
Så att så höll vi på till emenäs! Då släppte vi av Henke! Sen fortsatte jag och Natta å rocka loss till Limbo Dance! Tills hon gick av.. Då vart ja lite lugnare å satt för mig själv där bak å diggade låten! Men sen var vi även hemma utanför mig å Johan så då fick ja ge mig å gå in! Men de första ja gjorde va å gå in å leta upp låten på youtube:p Haha! Så lyssnade på den ett par ggr sen gick ja å la mig=)

Fyra timmar senare ringde klockan! Dags å släppa ut hästarna:S Så de va bara å klä på sig å traska bort!

Men näe.. Nu har ja suttit här alldeles för länge:p Nu ska de bli å gå bort te pållarna! Fixa i stallet å kanske ta en promenad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0