Bla bla bla!

Var ju som sagt uppe i Hultan på möte idag... Så att ja snart kan få en praktikplats.. Informationen tog väl ca en 20 min eller nåt! Sen sk jag på ytterligare ett möte nästa onsdag där vi ska kartlägga det hela. Börjar bli riktigt jobbigt å gå hemma nu! Så tråkigt!! Men förhoppningsvis så får ja snart nåt å göra om dagarana=)

Näe ja kom hem så va de bara å byta kläder för att sedan åka te stallet! Körde en sväng med Sixton=) Elin va med me Smiggan & Socker oxå! Körde upp te MOK-stugan så att pållarna skulle få ta i lite i backarna där.. Kul tyckte Sixton=) Å när vi skulle vända längst upp så var det en viss herre som va riktigt pigg å på G! Sixton så klart:p

Hade tänkt ta en promenad med Dutchess med men började frysa så bestämde mig för att gå hem istället!
Blev sedan att dra upp på spåret med Vicky & Otto för å springa=) Inte alls dumt! Förutom att ja hade förbannat ont i ryggen å Vicky hade träningsvärk;) Haha! Men de va skönt iaf=)

Å nu ligger jag här å kollar tv å lite.. Precis varit å fodrat pållarna! Å snart ska de nog bli å sova=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0