Be strong!

Det är dagar som denna som jag måste vara stark! Inte ge med mig! Kämpa kvinna!! Å jadå.. jag gör det. Denna gången ska han inte få vinna. Utan istället få inse vad han verkligen gått miste om. För jag vet att han går miste om nåt. Men det är ju så, man inser inte vad man har förrän man förlorat det.. Å då är det för sent!

Igår kom syster Anna hem=) Skönt de! Så jag var ute å tömkörde Sixton hemma på trädgården.. Sen kom Anna te stallet så då gick vi en promenad med Dutchess och Linnéa! Riktigt skönt! Dutchess ömmar inte riktigt lika mkt nu. Å det känns skönt! Men de e ju inte riktigt bra än heller så när det väl läkt helt så kommer det nog bli bra. Lilla gumman=)

Idag har jag för övrigt haft ont i ryggen i 9 dagar!! Blä! Men idag hade ja asont när ja vaknade.. Brukar vara ganska bra när ja vaknar å bli värre mot eftermiddan. Så idag får jag nog ringa till en kiropraktor å se om ja kan komma... Lite träligt å behöva gå med detta över helgen. Å innan har jag inte brytt mig om å gå dit för man tycker att man mår rätt bra på dagarna.. Å man kan ju inte komma dit å inte veta vart man har ont heller:p

Nu ska jag snart gå te stallet å släppa ut pållarna! Sen blir det å sätta ihop en skänk åt Annelie! För hon e ju inte så händig så hon löser det själv;) Haha! Vi diskuterade det där igår.. Å kom fram till att jag typ satt ihop alla deras möbler som kommit hem omonterade! Inte lätt å va så händig som mig;) Haha!

Å i eftermiddag blir det att fara till Jönköping. Usch tycker inte om å åka te Jönköping sen ja fick dom där jäkla böterna!! Men denna gången ska ja ta det lite lugnare kanske å ha lite bättre koll på farbror blå:O)

När jag väl kommer hem därifrån så vet jag inte alls vad det ska bli! Återstår å se=)






Det blir bra!  Tids nog. Men du! Gräv inte för djupt, för du är ändå tvungen å ösa igen hålet sen!
Ligger helt klart något i det. Men det är så lätt att man gräver ner sig! Det gjorde jag verkligen förra gången. Låste hellre in mig å isolerade mig från allt å alla. Ville inte veta av folk å det kändes som att alla "tjatade". Men så var det ju inte så klart! Alla ville ju bara väl. Så många som ställde upp för mig! Men så få som jag lyssnade på, var tacksam för och uppskattade.
Man vill bara be alla om fårlåtelse för att jag var så otacksam och inte tog till mig det alla sa å gjorde för mig.
Men denna gången känns allt mkt bättre! Denna gången är det JAG som gjort valet. Jag har dessutom tagit till mig vad vänner och bekanta sagt till mig!  Det är faktiskt ganska viktigt att man gör det!
Finns en person i mitt liv som jag speciellt lyssnar på! Du får mig att känna mig lugn och trygg! Tack! DET är guld värt. Jag tror och hoppas att du vet det!

Kommentarer
Postat av: Nathalie:knaaas.blogg.se

Be strong vännen! stämmer bra det där, att det blir bra tids nog..men när vet man inte! Urk

2009-01-26 @ 12:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0