Oops!

Dagen igår startade med att jag fick ett mess från Elin! Hon hade tagit fel vecka å undrade om ja kunde följa med Ingela te Vetlanda med Smiggan och Oltina för skoning. Å de kunde ja ju så klart=) Så de blev lite stressigt med tanke på att ja typ låg å sov när hon messade:p Men ja hann:D Inte dåligt för å va mig!

Det gick kanon med båda pållarna. Dom skötte sig så klart=)
Sen bar det av hemåt å ja hann inte komma hem igen förrän min tele ringde! Skulle ju kolla lägenhet=) Så det var bara å skicka ut Smiggan i hagen lite snabbt å sedanplocka upp Vicky för att åka å kolla lägenheten=)
Den va helt okej! Eller ah.. Den kommer bli det när nya tapeter kommer upp=) Så nu ska jag bara få välja tapeter om allt går som det ska sen kan ja flytta in när målaren varit där. De trodde det skulle ta max tre veckor. Så får stå ut tills dess=) Tror iaf att ja överlever:D

Efter det blev det stallet en snabbis för att fixa iordning allt te mina pållar=) Kurt hade även varit där å lagt in mattan i sadelkammaren, så NU kan Elin å ja börja inreda:D Kuuul:D Ska bli så himla skönt! Imorgon blir det antagligen av å köpa element dit med enligt vad Christer sa! För lite värme behövs det minsann:D

Idag hade jag morgonen i stallet. Så var å släppte ut pållarna å sen blev det att hoppa in på farmen en vända å prata lite skit:p

Hann knappt ut till Henkes hus förrän jag får ett telesamtal.. Elin! Då har Johan fått näven klämd av en grävmaskinsskopa! Så tummen bara hänger å massa äckligt=( Så han fick åka akut ambulans till Linköping för operation.. Så klockan ett började de operera honom å skulle inte vara klara förrän 20 nån gång ikväll trodde de=( Var så mkt å lappa ihop sa de på sjukhuset! Fy! Stackars honom:( Så nu sitter jag här å väntar på att telefonen ska ringa så jag vet hur det har gått! Bara å hoppas på det bästa..

Varit å styrt i stallet lite med.. Men ja frös bara! Så får se om ja ska samla lite värme å försöka ge mig ut en sväng med pållarna.. De märks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0