Oh yeah!

Fick ett samtal idag från Vimmerby!
Jag fick plats på truckkursen i Vimmerby nästa vecka=) Kanon! Bra för min del=)
Så nu är jag sysselsatt ett par veckor framöver. Teori å praktik! Skönt å få nåt å göra=)
Så snart ska ja åka upp te Hultan å skriva på ett papper sen blir de systemet:p Ladda inför helgen;) För ja har har hört att det är fest på gång??:D Å ja e laddad:D:D

Glad e ja som bara den! De e bra=)

Nu ska ja fixa iordning mig sen dra iväg.. Efter det blir det stallet å ut med pållarna. Tror även att vi ska sätta upp selhängarna å de idag eftersom de inte blev igår. Å Kea är där nu å fixar elen å de i sadelkammaren. Så snart har vi nog lyse där:D Kanske skulle passa på å försöka montera ihop en garderob ikväll med. Ja vi får väl se vad som hinns med=)

En promenad med Erlingsson har ja ju lovat med:p Får se om tidsoptimisten reder ut allt denna dag;) Hihi!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det lät rolgt =) det är bra så ska det låta,Glad!

2009-03-02 @ 11:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0