Långsam dag!

Ja idag har verkligen dagen gått långsamt! Gått å kollat på klockan nästan hela dagen å väntat på att telefonen ska ringa. Varje gång den har ringt har man bara kastat sig på den. Men inte har det varit något svar från Linköping inte!
Men nu ikväll fick jag svar! Läkarna hade insett att tummen var helt av :S Inge trevligt!

Han ligger fortfarande och opereras sen 10 timmar tillbaka. De är inte klara än. Men skulle inte hålla på så länge till iaf. Men han får inte åka hem imorn utan dom ska fortsätta å operera imorgon. Så vi får väl se hur länge han får stanna där. Stackarn! Tänka sig att det kan gå så snett så fort!

Nu ligger jag iaf här i sängen med Selma bredvid mig=) Min mysiga misse! Så hon blir mitt sällskap inatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0