Ingen kommentar..

Finns inte så mkt å säga..

Jag har nått korsningen och valt väg! Nu är det bara att försöka se framåt å inte falla tillbaka.. Suck!



Igår kväll blev det iaf att dra te Hultan en sväng med Vicky=) Te Werner å Richard å lira lite GH! Trevlans!
Jennie och Matilda var oxå där. Blev en hel del skratt när jag skulle förklara hur olika mössor såg ut, hur man "pirrar" på gitarren å ja allt annat som vi vräkte ur oss under kvällen. Helt knas! Men kul var det! Å de e precis vad jag behöver nu=) Massa kul å göra!

Jo! Vicky å ja bakade ju negerbollar igår på dagen med ja:p Det skulle bli 50 stycken.. Men blev bara 15=/ Konstigt vad fel dom kan skriva i receptet:p Men gott va de=) Vi orkade bara två var! Sen höll båda på å spy:p

Sov ensammen inatt=( Bläääääääääääääääääääääääääää! Vill inte=( Låg å vred å vände på mig miljontals gånger å kollade klockan å fällde ett par tårar då å då! Men vad hjälpte de=/ Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0