Hemma igen då..

Japp då var man hemma från Linköping då.. Är ganska trött och har en jävla huvudvärk! Fan!

Hade iaf en ganska trevlig kväll med Johan igår. Låg i sängen å kollade Let´s dance å lite. Eller ah. Så trevligt som man kan ha det på ett sjukhus en fredagkväll med sköterskor som springer in å ut ur rummet en gång i timmen:p Men var iaf trevlig personal å besökstiden var ju bara mellan 14.00-20.00 egentligen. Men ja va hos Johan te klockan var nästan 23.. Sen gick ja å la mig på mitt lilla hotellrum=) Hade lite svårt å somna först men eftersom ja visste att Johan hade det bra så somnade ja till slut!
För man kan inte påstå att han har det dåligt iaf! Sköterskor som tittar till honom hela tiden och så har han eget rum med tv å massa godis å så:p

Idag kom Emil, Linus, Niklas & Peter å besökte honom. De hade med sig en hel del med gott dom med! Å Emil hade bakat negerbollar till honom! Hihi! Gulligt:D Så han har det ganska bra där på sjukhuset=) Men ja vill inte byta för det:p

Johan hade iaf en önskan.. Å de va att ja skulle va i hans hus nu när han ligger på sjukhuset. Han tyckte synd om katterna. Så undrade om ja kunde va här å se till dem. Å klart ja kan det! De e ju faktiaskt mina katter med=)
Så ikväll blir det å kolla melodifestivalen tror jag. Om mitt huvud orkar=/

Nu ska ja iaf vila å slå min vän en pling! Se hur han mår där uppe på sjukhuset=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0