Äntligen!

Ja äntligen kom Viktor med mor å far å hälsade på oss igår! Var först borta hos pållarna å tittade lite! Han klappade Sixton å kollade på Dutchess å de andra=) Å inte rädd för pållarna inte! Sträckte fram sin lilla hand å klappade på Sixton. Myspojk=) Sen kollade de även hur det såg ut i stallet å så=)

Efter det bar det av hemåt te Johan. Kollade lite tv å hade det roligt åt Viktor när han sprang omkring å hoppade å dansade. Sötis!
Efter det var det dags att åka till Emmas Vassa Saxar:D Lina klippte av sig nästan allt hår:O Men hon tyckte det blev snyggt å skönt! Å de e ju huvudsaken!
Jag klippte till min lugg som gått å blivit lite väl lång=) Skulle egentligen ha klippt hela men kändes som det fick vänta te nästa vecka eller nåt.. Hade tillräckligt mkt å göra igår ändå=(

Efter det bar det av te stallet! Elin å Jag skulle fixa i sadelkammaren. Å det blev en hel del gjort. Satte upp ett element, monterade ihop en garderob, satte upp hängare till selarna och huvudlagen å städade lite=) Det blev verkligen kanonfint! Så idag får vi se om vi ska montera ihop en garderob till så vi kan få in alla täcken där=) Det är ju ett par stycken! Jag har en hel stor tunna som e full med täcken:O Å så massa som hänger på väggen=/ Hua! Inte klokt vad täcken man samlar på sig:p Å fler lär det bli=)

Idag har ja inte gjort alltför mkt! Men får se om ja ska dra te Hultan te systemet å lite.. Inte bestämt mig än om ja ska festa ikväll.. Tappat suget lite. Men skulle nog behöva en riktigt bra fest:D


För övrigt, så kan kvällen igår dra åt helvete rent ut sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0