Vetlanda is the shit!

Ja hastigt å lustigt kom Vicky å ja på att vi skulle festa! Så fort som fasen fixade jag iordning mig å drog hem te Vicky. Vi satt där å drack lite å sen hittade vi en chaufför å drog te Vetlanda. Mathias hakade på med! Haha.. Vilket gäng!

Stadshotellet blev det! Himla drag var det där. Kan man inte tro;) Haha.
Å dricker man gin å äter hamburgare med senap på... Ja då är man nog ganska full! Haha. Det är nåt som varken Vicky eller jag kan förstå:p Men kul hade vi iaf! Tror nog det får bli å festa i Vetlanda snart igen.. Eller vad säger du Vicky??
Vi bjuder på denna!

Idag har jag inte gjort alltför mkt. Käkat pizza med Vicky å sen varit ute på körtur med pållarna:) Mysigt! Hade bjällror å tomteluvor på dem med. Så det hördes nog när vi kom körandes genom Målilla:P
Cosmos fick ha bjällerkrans på sig för första gången med. Å vad gjorde det honom? Han brydde sig inte ett dugg om den:) Min duktiga pålle! Dutchess hade små bjällror på sig med. På grimman då. Å det var ju heller inte farligt! Dom är så duktiga båda två:)





Nu ska jag ta det lugnt ikväll.. Har så jäkla ont i nacken å har haft det i snart en vecka:S Inte bra.. Hade ju ingen värk inatt iaf;) Den där spriten är allt lite bra! Hihi.


Go go!




Hoppas verkligen att du förstått nu.. Kan inte hålla på sådär. Du är värd någon mkt bättre än honom. En sån idiot.. Hm.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ja de måste vi absolut göra om snart :D

2009-12-07 @ 11:22:06
URL: http://jaxvonhexen.blogg.se/
Postat av: Vicky

Ja de måste vi absolut göra om snart :D

2009-12-07 @ 11:22:30
URL: http://jaxvonhexen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0