Värdelös, lurad, utnyttjad å helt åt helvete!

Det finns en anledning till att du vill hålla dig sams med mig. Endast en! Det är för att du ska veta att jag inte gör något mot dig som för med sig något negativt. Det är den enda anledningen. För jag vet att du är livrädd för det. Men jag tänker inte gå den vägen. Jag kommer inte vilja veta av dig mer. Detta har nått sin gräns. För länge sen.. 

Jag tänker försöka ta mig upp ur detta förbannat djupa hål som grävts. Å det är tack vare dig som jag sitter i skiten! Det är du som fått mig att känna så här, att man är totalt värdelös. Du som lurat mig till både det ena och det andra. Du som utnyttjat mig under tiden som jag hoppades på något som bara var jäkligt långt bort. Det är du som fått mig å känna mig helt åt helvete!

Jag är verkligen ute och cyklar nu. Jag känner att till och med själv. Inte bra..
Men jag skiter i vilket nu. Det får bära eller brista. För jag orkar inte med denna såpan längre.
Ett slut på det hela är den enda lösningen.. Men när kommer slutet?

Jag vill inte äta. Jag vill inte sova. Jag vill inte vara hemma. Jag vill inte gå ut. Jag vill inte jobba. Jag vill inte fira jul. Jag vill inte fira nyår. Jag vill inte göra nånting.


What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0