Vakna!!

Jag tycker det är för jävligt! Undra vart samhället är på väg. När ska alla vakna och inse att det har gått för långt?
Jag säger bara stackars männsikor! Ungar som hänger sig när dom inte är mer än 11 år pga att dom är mobbade. Hallå!? Är det inte dags att vakna å se till så att barnen i skolan mår bra? Förstå hur jobbigt det måste vara att vara så ung och gå till skolan med en stor klump i magen, inte kunna sova om nätterna, inte vara sig själv osv osv.
Ta alla dessa våldtäkter och skit som sker med. Jag hörde om ett försök idag. Som inte var långt härifrån. Ruskigt nära!
När det dessutom är anhöriga inblandade tänker man definitivt till. Jag tycker det är för jävligt!
Detta är bara två saker som gör mig upprörd! Men vad fan gör vi åt det? INTE mycket! För jävligt är det!


Lite irritationer bara såhär en tisdagkväll! Godnatt!


Go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0