Tråkigheter!

Detta är min blogg. Vilket innebär att jag skriver om precis vad jag vill. Den handlar till mesta delen om mitt liv. Här uttrycker jag hur jag mår, vad jag känner å vad jag gör. Å det är helt upp till mig själv.
Jag söker inte uppmärksamhet, tröst eller nåt annat. Å det sista jag vill är att någon ska tycka synd om mig! Det är verkligen inte därför jag har en blogg. Jag har en blogg för att kunna skriva av mig. Tycker det är skönt å kunna göra det.
Så den som vill läserden. Å den som inte vill behöver inte läsa. Svårare än så är det inte.


Men just för att jag hör så mkt skit om denna bloggen så kommer jag antagligen lägga ner den ett tag. Med andra ord inte skriva nånting. Så länge den inte fixar det själv. Men det gör den väl inte förstås..

Gårdagen och idag har varit hemsk.. Sov ett par timmar inatt bara. Vilket inte slutade så bra. Men men. Kan inte rå för att. För sömnen har varit dålig många dagar nu så man går väl på övertid helt enkelt. Men det funkar ett tag till tror ja! Bara jobba 2 dagar till ju sen får man förhoppningsvis sova på söndag!

Men har iaf fått upp humöret lite mer ikväll:) Msn är bra! Någon har fått mig på andra tankar. Tack!

Nu ska jag snart försöka vila min nacke å hoppas på att ja somnar! Men det sista är jäkligt tveksamt..

Vad ska man göra i helgen mer än å jobba? Sova hos sin bästa vän kanske;)


Go go!


Kommentarer
Postat av: Lotta! <3

Ne bra du inte stänger ner din blogg! Vad e d för snack?? folk borde inte snacka så jävla mkt, varför läser dom din blogg annars..om dom nu klagar så får dom väl låta bli att sätta på datorn. :S <3

2009-12-05 @ 21:36:38
Postat av: Malin

Ja precis Lotta! Ja säger detsamma. Om dom mår så dåligt av å läsa min blogg så behöver dom ju inte.. Inget tvång! Men men. DU vet hur folket är här.. Puss på dig gumman!

2009-12-09 @ 10:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0