Snökaos var det här! Tut tut!

Detta blir ett snabbt inlägg! Ungefär lika snabbt som... Ja, snabbt helt enkelt!

Dagen började med att telen ringde 3.45... Jag sov! Larmet på telen ringde 4.00.. Jag sov! Larmet på telen ringde 4.09.. Jag vaknade! 9 min för sent. Hua. Å så snozzade jag till 4.30. Det var nog dumt..

Drog till stallet för att släppa ut pållarna. Och vad händer när jag ska åka hem!? Jo min bil är död! Well... Inte helt död. Men sådär halvdöd om ni förstår.
Men vi hoppar över lite sen startade den iaf!

Börjar köra mot Hultsfred eftersom jag ska börja jobba vid 7. Kommer knappt halvvägs sen är det kört. Goffejävel!
Men för att inte gå in på detaljer så säger vi att jag parkerade där en stund. Det låter bra!

Ikväll har Elin & Jag varit ute och kört med två av pållarna. Våra små kälkar:D Himla kul det där! Jag hade nog glömt hur kul det var! Det var ju trots allt många månader sen det var snö ute!
MEN! Det betyder inte att jag gillar snön för de. Jag tycker inte om den alls.

Nej nej! Stressad nu! Godnatt!
Imorn är det jobb som gäller. Sen ska jag göra mig iordning på sådär 2 kvartar å sen dra på Cabarét på Metro med jobbet. Trevlans! Förhoppningsvis..

Näe godnatt med er var det!



Go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0