Personalmöte

Glömde ju berätta att jag var på personalmöte idag. Det var ett bra möte. Man fick julklappar!
Ännu bättre var det att det innehöll Leilas bakbok så nu behöver inte chefen komma tillbaka. Det fixar vi själva nu ju! Klart de ju!
Han tycker nog vi är lite stela som 80-åringar med. För vi fick även varsinn helkroppsmassage. Eller också är det för att jag jämt klagar om min rygg och nacke. Men det är ju bra! Bra att han är rädd om oss.

vet inte om han tycker vi är lite feta med. För efter jul börjar personalfriskvården på Hagadal. Då blir det motion en gång i veckan och helkroppsmassage en gång i månaden. Inte illa. Det kan vi behöva som sliter så hårt på det där kondiset. För det gör vi ju. Oftast!:p

Men för att inte glömma att det faktiskt var ett personalmöte vi var på så kan jag berätta att vi ficvk lite ris och ros. Mest ros så klart! Flitiga vi! Å bättre blir vi. Fetare med antagligen;) Men vad gör väl det om 100 år. Vi ska ju ändå börja motionera mera.. Efter jul! Eller efter nyår. Eller en annan gång. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0