Party party

Då var snart denna helgen slut. Men det har varit en ganska bra helg måste jag säga!

I fredags var det ju så klart Metropol som gällde. Blev förfest hos mig å sen bar det av mot Metro i bil eftersom vi trodde vi missat bussen:p Haha. Men det hade vi ju inte.. Men vad gör väl de. Fram kom vi iaf!
Himla kul kväll! Men det brukar ju vara kul där på juldagen så:)

Igår tog man det lugnt tills man kom på att man inte festat tillräckligt på Metro.. Så det var bara å korka upp igen å ta sig en sen återställare!
Först bar det av på förfest hos Lina. Å efter det vart det Pumpen. Gillar ju inte pumpen sådär värst men tror vi var det enda gänget jag visste härifrån som festade så det var ju bara å hänga på:p Inte sitter ja hemma å tråkar för mig själv iaf!

Det blev väldigt onyktert kan jag säga men vi höll oss på benen och somnad inte! Helt okej kväll för att vara pumpen med. Men det där dansgolvet tog vi nog max 7 danssteg på under hela kvällen:P Hur som helst, en trevlig kväll/natt;)

Idag var man ganska seg. Men jag kan ju inte bara ta det lugnt för de så Anna & Jag drog till Kalmar för att shoppa loss lite. Så nu har jag köpt en klänning som jag ska ha på nyår. Vart festen nu blir..
Blev även ett par stövlar med lågt skaft inhandlade. Me like!
På Hööks blev det en grimma te Cosmos å en jacka som jag ska ha i stallet. Mkt bra!:)
Å sen hittade vi lite annat smått å gott förstås:)

Nu är jag jäkligt trött så jag ska väl försöka ta mig till sängen snart å sen försöka sova! Imorn är det jobb igen som gäller. Skönt å komma tillbaka efter lite ledigt:)


Go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0