Negativ

Detta kommer antagligen bli ett ganska negativt deprimerande inlägg. Men jag kan inte hjälpa det. Jag skriver om mitt liv och det är deppigt och tungt för tillfället..
Å du/ni som inte vill läsa, behöver inte!

Denna kvällen har varit väldigt tung. Många tankar som snurrat i mitt huvud.
Jag undrar om allt någonsin kommer bli bra. För tillfället känns det inte så. Hur mkt jag än försöker så ramlar jag tillbaka på ruta ett. Totalt jäkla värdelöst!
Försöker att tänka positivt och framåt. Men det hjälper inte. Inget hjälper..
Börjar tappa allt hopp nu...

Jag vill verkligen bara att allt ska bli bra. Vill kunna vakna å må bra. Gå utanför dörren med en bra känsla och inte som nu. Må dåligt..

Jag vill kunna åka till stallet utan att tänka massa negativt. Komma dit å verkligen känna att det här är mitt intresse som jag älskar utöver allt annat. Inte känna att hästarna är på helt fel plats å att det är jobbigt att sätta sin fot där.

Jag vill kunna åka till jobbet utan att börja tänka massa negativt på vägen dit. Jag vill att det ska vara som förut. Då jag gillade mitt jobb mer än allt annat. Då det var superlätt att kliva upp på morgonen och jag skyndade mig till jobbet för att få så mkt tid som möjligt där.

Jag vill kunna somna skapligt om kvällarna utan massa tankar och ångest. Inte ligga vaken halva och ibland hela nätterna å tänka på allt som varit och är.


Ja.. Det är mkt jag vill. Skulle nog kunna sitta hela natten och skriva.. Men det tänker jag inte göra. Det leder
ingen vart antar jag.

Å som grädde på moset har jag tagit sprutan mot svininfluensan idag. Vilket jag för stunden ångrar. Mår piss!
Armen kan jag knappt röra, ännu mera ont i nacken, yr å mår illa. Så frågan är. HUR mår man imorn?? Den som lever får se..

Go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0