Måndag

Måndagar är verkligen inget å ha. Man borde ju vara pigg efter helgen. Men inte då. Man är trött som fan efter allt festande! Japp så är det. Men man ska ju leva livet medans man kan, imorn kan det vara för sent.

Jobbat lite idag. Men inge kul när man är förkyld. Men jag ska inte klaga! För min baksmälla som jag led av igår har gått över nu. Det hjälpte visst att sova. De ni! Eller vänta.. det var ju bara nån konstig influensa som passerade;) Glömde!

Idag har man fått svar på lite.. Eller egentligen igår. Men idag fick man definitivt svar! Men jag är ju inte dum.. Inte alla andra heller. Man kan ju se med egna ögon och läsa mellan raderna. Då får man veta en hel del.
Men nu kan man iaf gå vidare förhoppningsvis. Nu har man det fritt fram och kan glömma det som varit.
Men trots detta. Så tänker man tillbaka vad h*n ville med allt. Jag kanske var nåt h*n trodde man kunde ha för stunden för att stilla saker och ting. UTNYTTJA kallas det!
MEN! Vi skiter i detta nu. Blickar framåt å ser till de ljuspunkter som finns. För några finns det allt;)

Ikväll blir det måndagsmys! Igår var det ju söndagsmys! Hihi. Nu ska jag ta en dusch å få upp värmen innan mitt besök trillar innanför dörren:p



Go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0