Lever sitt egna liv?

Dagen började med att jag blev väckt runt halv fem. Hua! Men det var ju dags å gå upp så av med täcket och tassa upp på golvet som var ngt kyligt.
Fixade iordning mig för att sedan åka till jobbet.

Igår var jag duktig och täckte framrutan så jag skulle slippa skrapa den. Tacken för det vart att inte en enda ruta var frusen! Kunde ju blondie listat ut..
Slängde mig in i bilen och bad de allra finaste orden jag kunde, vred om nyckeln och bilen var STENDÖD!! Gah!
Men ett par samtal senare var ju det fixat och jag fick skjuts till jobbet. Enda fram till dörren på baksidan, vilket lyx!

Bilen är nu igång iaf. Startade direkt när jag kom hem. Vi behövde bara visa den startkablar, batteri och allt annat;) Respekt! Ja den där Goffen lever allt sitt egna liv!

Ikväll har Elin och jag varit i Vimmerby en vända. Lite kvällsshopping. Men vad spelar det för roll att dom hade öppet till 22? Vi hann ju knappt med nåt å det slutade med att vi fick slänga ut oss själva från sista butiken. Illa!
Men fick iaf ett par julklappar inköpta. Men får nog bli en tripp till Vetlanda imorn efter jobbet.. Måste hitta något som jag kan ha på mig på juldagen! Inte klokt vad svårt det ska vara.

Men nu ska jag ta en dusch sen får det nog bli sängen. Kanske slår in ett par julklappar med eftersom de inte slog in sig själva igår eller under natten..



Go go!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0