Julstämning?

Vad sjutton är det för nåt? Inget som finns här på backen i alla fall. Inte ens en liten liten gnutta. Inte nån julstämning alls! Bara en jäkla massa snö!

Sitter här å känner doften av nytvättat! Mmmm! Luktar ljuvligt! Så nu slipper jag jobba naken imorn. Tror det är bäst så! Chef och kunder blir nog lugnast om jag har kläderna på.

Imorn är det jobb som gäller då som sagt. Så jag ska upp vid halv fem. Men sova är väl inte å tänka på. För det vet jag inte riktigt hur man gör för tillfället! Bara ett par timmar innan det är dags å gå upp.
Så nu funderar jag på om jag skulle slå in lite julklappar. Men känner inte riktigt för att. Fast jag kan ju slå in lite julklappar. Å lite en annan dag. Ja så blir det! 

På onsdag ska jag jobba igen. Å igen å igen! Men bara lite. Sen ska jag nog till Vetlanda. En liten tur! Å bara handla lite! Bine ska nog med. Å sen får vi se om nån mer är sugen. 

Vad mycket lite det blev. Men hellre de än lite mycket! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0