Julafton

Då var dagen kommen. Julafton så klart!
Har inte precis nån julstämning ännu:S Men det är bara att göra det bästa av situationen!
Har inte sovit nåt inatt.. Hann inte gå å lägga mig helt enkelt. Slagit in alla julklappar å styrt med lite av varje;p

Så vid 8 drog jag till stallet för att fixa stallet å äta julgröt med alla.. Men kände inte riktigt för att så det var inte kul om man ska va ärlig:/ Men men..

Nu ska jag fixa det sista på en julklapp här sen försöka lista ut vad jag kan ha på mig i eftermiddag. Svårt! Funderar även på om man skulle locka håret. Borde man ju hinna! Får se.

Å egentligen borde jag försöka sova tre kvart eller nåt. Vore ju dumt om man somnade i julmaten sen! Eller somnade ifrån Kalle Anka eller nåt liknande. Ingen jul utan Kalle!

Nu ska jag iaf fortsätta med den sista julklappen!


GOD JUL allihopa för tusan iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0