Herregud!

Igår blev det Vetlanda med Vicky! Kul ställe å festa på måste jag säga. Drog ett par groggar här hemma på backen innan vi åkte racerbil dit. Nissan Micra. Det är grejor de!
Men för att göra en lång historia kort så drar vi en sammanfattning av denna fartfyllda kväll. Den lyder så här: Försök till våldtäkt, skallning och platt tv i golvet! Å sist men inte minst, MASSA SPRIT!

Kvällen satte sina spår. Med andra ord har jag kämpat mig igenom denna dagen. Jag har mått skit! Å mår inte bra än. Men är det fest så är det. That´s it!

Söndagsmys blev det ikväll! Trevlans;) Tårarna har runnit längs kinderna pga skratt och huvudvärk! Haha.


Nu ska jag snart krypa ner i sängen med mannen i mitt liv! De ni;)
 





Det var så genomskinligt så det finns inte. Men det var ju bra. För jag måste säga att jag nog fick ett svar på min fråga... Duktigt! Eller egentligen.. INTE så klyftigt gjort av dig!


GO GO!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0