Full fart!

Ja nu hinner man inte med å sova minsann.. Eller är det för att man är så uppe i varv tro. Skit samma. Man överlever ändå tror jag!

Igår gick jag upp 3.30. Somnade strax efter 1.. Men vad gör väl de. Vi skulle ju till Ullared!! Kul!
Så jag var å släppte ut pållarna innan och fixade allt stallet. Pållarna för övrigt tyckte nog att matte hade blivit knäpp som kom nästan moitt i natten! Men sånt är livet.

Sen var det bara å hem å duscha å fixa iordning sig för att sedan köra till Ullared:D Natta, jag och Angelica!
Första stoppet blev på Donken i Vetlanda. Lite frukost behövdes ju! Men bara en liten sådan.

Väl framme var det inte lätt å hitta parkering. Va massa bilar så det fick bli parkeringshuset som inte hade hunnits fylla. Men vi var inte lata så.
Väl inne var det faktiskt inte så mkt folk som vi trodde att det skulle va. Men det var ju skönt de. Vi drog åt varsitt håll å shoppad loss. För det är så man gör på Ullared! Man går åt varsitt håll å shoppar loss allt man kan:p

Blev en hel del inköpt! Men vet ändå knappt vad jag köpt! Haha. Det är som vanligt..
Men lite som jag kommer ihåg är iaf en ny väska till datorn, en taklampa, julklapp te syrran, täcke och godis till Chicko å godis te matte. Å sen blev det ju så klart lite annat smått å gott. Sånt som är bra å ha helt enkelt:)
Vi träffade även Fhilip och Fredrik där. Dom satt där på varsinn stol för att signera sin bok "Tårtgeneralen".

Helt klart en lyckad dag iaf! Kul å komma iväg lite:)
Efter denna dagen var jag helt slut! Inte så konstigt kanske.. Men inte var dagen helt slut. Nej nej. Doris fyllde ju 1 år så Chicko och jag var tvugna att dra dit på lite kalas;)
Av Chicko fick hon schampo, ett litet ben å hundbacon:D Yammie! Å så fick hon ju lite pussar av Chicko med;)

Inatt blev det ungefär 5 timmars sömn iaf. Sen var det bara att upp och hoppa. Jobbdags! Å jag kan säga att jag var jävligt trött. Hade sån jäkla ångest! Hade lika gärna kunnat blivit off road på vägen till jobbet. Fick dra på musik som man blev pigg av å hissa ner rutan ett par gånger för att inte somna. Blää!
Men det ordnade upp sig efter ett par timmar. Lite iaf. Trött var man ju men inte som när jag var hemma och på väg till jobbet iaf.

Ikväll har jag varit i stallet och fixat hos pållarna. Men blev ingen motion av dem. Jag liksom saknar motivation till att nu. Det är bara mörkt, regnigt och trist ute nu. Usch!


Go go!


Lite bilder från dagen:





Nej! Det blev inget perukköp;)


Inte nån hatt heller. Synd Natta;p Haha


Tant Nathalie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0