Fredagsmyyyys

Ljusen är tända och doften som fyllt min lägenhet består av inget mindre än After Eight! Ljuvligt!
Å nej. Jag äter inte massa onyttigt. Däremot har jag hämtat mina ljus idag som jag beställde på ljuspartyt för ett par veckor sen. Blev väldigt nöjd. Doften är (som jag alltid säger) KALAS!

Chicko och jag ligger nedbäddade i soffan och har kollat Idol. Jag hoppas Calle tar hem att ikväll. Han är ju bara för skön! Erik är jätteduktig, men Calle är nåt speciellt med! Erik kommer ju klara sig fint ändå om han inte tar hem att ikväll. Så är det ju bara. Likaså Calle om han skulle hamna på andra pall.

Den som lever efter pausen får se!

Nu är det ju cirkus Möller. Himla bra alltså! Passar min humor perfa såhär en fredagkväll. Hihi!

Under tiden som vi kollat tv ikväll har datorn gått varm. Msn å denna där:) Himla mkt skrivande har det blivit å vilket har resulterat i att jag nästan skulle dragit iväg på roadtrip imorn!! Men vi insåg sen att det passade bättre med en helg då jag är helt ledig:) Längtar! Spännande med så klart!

Imorn är det då jobb igen som gäller. Se om det blir lika mkt som det varit idag. Antagligen inte.. Lördagarna brukar vara rätt lugna.

Nästa helg ska vi ut med bageriet. Vart ska detta sluta!? Men tror det kan bli kul:) Chefen har lovat mig att Ellen ska få ett eget bord där det endast serveras vin och räkor! (Hon hatar det!) Haha. Ja sa att vi kunde ju se till i baren att vad Ellen än säger att hon ska ha så ska dom bara javisst å sen servera henne vin istället! Han tyckte det var en utmärkt idé! Stackars Ellen;) Jag tror det blir en lyckad kväll iaf! Såvida vi inte blir utslängda;)


Go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0