Det går ju inte!

Näe.. Inte kan jag sluta blogga! Har saknat detta å gått å tänkt på det sen jag tog det beslutet att jag skulle göra ett blogguppehåll.. Men nej. Det kan jag inte. Jag saknar å skriva här helt enkelt! Å då är det bara en dag jag inte skrivit nåt:p Haha. Så nej! Det blir inget blogguppehåll!

Gårkvällen spenderades hemma med Chicko. Skönt å va ensammen å bara va faktiskt. Kikade Idol å jag måste säga att jag vart chockad. Vem trodde att Calle skulle gå vidare till final? Inte jag iaf! Jag var helt säker på att det skulle bli Tove och Erik. Men fan vad fel man kan ha.
Men jag gillar Calle med. Tycker han är cool! Go Calle. Men tror ändå att Erik tar hem segern. Vi får se nästa vecka..
Men Tove.. Hon kommer ju lyckas med nåt bra med om hon själv vill. Det är jag säker på!

Träffade ju även Viktor igår. Himla goding! Länge sen man såg honom nu. Men nu stannar han tills imorn så förhoppningsvis ska jag hinna träffa honom idag efter jobbet å en stund imorn innan han åker hem:) Myyys!

Nu ska jag fixa mig för jobb! Lördag med Ellen ju! Himla kul:p



Go GO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0