Burr!

Startade dagen med att dra till stallet! Åh fy vad trött jag var. Helt sjukt. Men jag tog mig iväg iaf å piggnade sen till. Men inte alltför mkt.
Släppte ut pållarna, fodrade, fyllde vatten å fixade allt i stallet. Skönt å ha det gjort iaf så man slipper stå med sånt på kvällen när man jobbat.

Sen var det dags för jobb. Var en ganska lugn dag. Men som vanligt kommer det massa folk sista timmen. Så även idag satt det folk där tills klockan var kvart över fem. Men det gjorde ju inget för ja hade ju lite å styra med:)

På hemvägen satt jag fast i en jäkla lång bilkö.. Hade hänt en olycka vid Ödhult typ. Vet inte vad det var som hade hänt men fick iaf sitta i kö i typ mer än 10 min. Inte kul! Hade inte tid med det heller. Skulle ju hem å motionera pållarna innan det blev natt. Men till slut så kom man förbi iaf.

Drog ut te mor å gänget en vända som bjöd på lite käk. Snabbkäk vart det! Å sen äntligen iväg te stallet å ta en körtur med pållarna. Men kallt var det ute ikväll! Usch.. Tycker inte om de.. Jag vill ha sommar:(
Å jag tänker INTE lägga på några vinterdäck än:/

Just nu sitter jag hemma med tända ljus! Mys:) Fryser gör ja! Men får hoppas jag får upp värmen snart. Min stjärna lyser så fint i fönstret nu! ÄNTLIGEN!!

Imorn är det jobb igen. Upp vid 4.30.. Jag orkar inte!!! Hinner ju inte med å sova:S Eller rättare sagt så kan jag verkligen inte sova:/ Så surt! Men vad gör man.. Å när jag väl somnar vaknar ja hela tiden å det är skapligt svårt å somna om.. Ledsamt!


Go go!


Gardinerna som jag gillade i butiken. Men som jag redan tröttnat på efter ett dygn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0