Bra bil!

Ja den där golfen den är så förbannat bra ska ni veta. Ikväll ställde den till med en ordentlig röra! 
 
Först började den koka. Efter det startade den inte. Sen fungerade inte vindrutetorkarna. Å som om inte det vore nog så fungerade inte lyset heller!
Ja det räcker och blir över. Men nu är allt fixat å vindrutetorkarna å lyset kom igång bara sådär! Behövde inte göra nåt.. Ja man blir inte klok på den där bilen.. Dags å byta kanske? Svar JA!

Jag frös med under tiden som vi fixade allt! Jag frös så mkt att jag skakade. Så mkt att fötterna pekade som avklippta fiolsträngar ungefär! Ja då förstår ni hur kalla mina fötter var. Jag har inte fått upp värmen än. Kommer antagligen inte få det förrän nästa år.. Ganska synd om mig nu!

Så nu ska jag bädda min sköna säng å sen försöka sova. En värmedyna skulle man äga just nu! Eller någon som värmde mig skulle funka lika bra;) Nästan bättre!



Tack så hemskt mkt för hjälpen!! Utan dig hade jag nog lämnat aset å gått hem på mina kalla avklippta fiolsträngar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0