Sixton såld=(

Ja som jag skrev i tidigare inlägg så satte jag ut Sixton på annons! Det ringde en familj dagen därpå å var jätteintresserade. Så på söndagen var dom på plats i Målilla för att kolla min lilla goding.
Dom var ju helt kära redan innan dom kom. Så ja kände på mig att han skulle lämna mig denna dagen=(
Å mkt riktigt så köpte dom honom! Det kändes verkligen jättetungt. Ja stortjöt hur länge som helst efter att han hade åkt. Min fina grabb=( Men det var ju ändå det bästa för både Sixton å mig.

Han har nog kommit till en bra familj iaf. Dom ger honom massor med kärlek å jag får mess och bilder dagligen från dem. Så det känns bra iaf=) Ny sadel å träns hade han fått härom dagen. Å så skulle han få skydd å boots med. Så han är nog ganska bortskämd:p

I fredags var ju Anna å ja å hämtade en pålle te mig med! Cosmos heter han. Så han ska bo hos mig i 3 veckor nu ca=) En mkt trevlig 4-årig shetlandsponny är det för den som undrar:p

I lördags var det Öppet Hus ute hos Maria Falk. Jag och Elin var där med våra pållar. Först tömkörde Elin å ja ett spegelvänt dressyrprogram med Smiggo å Sixton. Det gick riktigt bra. Sixton skötte sig alldeles utmärkt=)
Efter det var jag med på rasparaden å visade upp Dutchess. Kul för min fina tjej å komma ut lite med! Å hon skötte sig bra med!
En lyckad dag med kanonväder å ganska mkt folk. Var kul å göra nåt sånt med Sixton innan han åkte. Vad som inte va kul va att ja inte hann ta en sista körtur med honom=( Inte på en hel vecka!! Snyft!

Idag var jag, Vicky & Anna i Kalmar. Mkt trevligt! Käkade på Peking å shoppade alldeles för mkt;p Men bl a en dator (Äntligen!) USB-minne, underkläder, jeans, linne å lite smått å gott på Ikea=) Men var iaf saker som ja behövde! Så man får väl se det så:p Synd bara att tiden går så fort. Man hinner ju knappt med alla affärer på en dag!:p


Nu ikväll har ja fixat igång datorn:D Å sen blev ja visst sittandes här. Konstigt! Haha.

Men nu ska ja nog sova iaf! Ska upp vid 4=( Jobb jobb jobb!  Å det e klart.. Kan ju gå åt å jobba lite nu efter denna dagen;) Beställde ju även en töm i Tärnsjöläder igår! Oops.. Bara råkade:O Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0