Segt!

Det är så fruktansvärt tråkigt å gå hemma nu hela dagarna igen! Dessa 6 veckor när man haft nåt å göra har ju gått fort.. Men nu går dagarna saaaakta igen... Drygt!
Men väntar på besked från ett ställe i Vimmerby! Hoppas ja får besked snart! Å att det blir positivt!

Igår blev det en tur in till Vimmerby med Anna. Lite shopping! Å så käkade vi mjukglass på Sibylla. Å DE va yammie=)

Igår kväll vart det å ut å springa efter kl. 21! Mörkt var det i skogen! Passar mig bra som e mörkrädd;) Mahah! Å mitt ute i skogen kom ja på att de kunde finnas vildsvin där. Så ja vände om (A) Haha! Så sprang ja runt samhället istället. Mkt bättre! Somnade gott sen kan ja lova efter den rundan å 80 situps.. (orkade allvarligt inte 100 denna kväll XD) Malin död!

Idag cyklade jag till stallet vid 8! Ah det börjar ta sig med denna motion! Så släppte ut pållarna å fixade. Sixton fick även nya skor idag! Blev Nike denna gången då;)

Väl hemma så blev det å städa å tvätta! Så nu är det finfint hemma=) Skönt de!

Så nu ska ja dra mig hemåt te Målilla igen. Sitter hos mor å gänget å har precis fått spagetti å köttfärssås serverat! Utan lök och svamp!! Yammie!
Ska bli en runda i skogen sen tänkte ja.. LITE tidigare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0