Onödigt!!

Ja idag blev det en mycket onödig resa in till Vimmerby!

Velade fram å tillbaka om jag skulle åka in eller ej.. Misstänkte att vi inte skulle göra något vettigt. Men bestämde mig för att åka! Så ringde te Kim å frågade om han skulle åka med in.. Så plockade upp honom hos hans flickvän sen drog vi. Kom tio min för sent.. Men vad fasen gjorde de. Gubben hade ju inte mkt vettigt å säga:p

på vägen upp körde jag även på en grävling.. Eller en räv! Den va stenhård å ja e ganska säker på att det var en grävling.. Men Kim sa det var en räv.. Skit samma!

Satt i Vimmerby å lyssnade på gubben ett tag när han stod å ljög... Sen fick vi sluta strax efter tio.. Så imorn ska ja in å lämna några papper. Också ganska meningslöst! Å sen blir det å va hundvakt te Hugo tydligen=) Frida hade visst ingen som kunde ta hand om honom imorn.. Så visst får han va hos mig.. Bor ju ändå grannar=)

Nu ska det bli en promenad! Å sen duschen och efter det ska ja nog sova!! Trött som fan!



Allt går så lätt om man tar reda på hur det egentligen är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0