Lugnt..

Ja helgen blev lugn. Lugnare än ja trott att den skulle bli till å med! Drack två groggar och dom hade ja klarat mig utan känns det som!

Va iaf uppe i byn å grillade lite. Sen blev det att ta tandemcykeln med Anna. Cyklade å satte oss på bryggan vid sjön. Pratade lite skit å så.. Så kom även Vicky dit efter en stund=) Trevlans!
Sen cyklade vi upp te byn igen. Men när vi kommit dit skulle vi tydligen gå igen.. Så fodrade pållarna på vägen sen blev det att gå hem å lägga sig? Ja.. Så blev det!
Låg hemma å tråkade i ett par timmar.. Sen förde ja ett trevligt samtal innan det var dags att sova=)

Sov underbart gott till klockan 6.45 idag! Sen låg ja i sängen till ca 8, då drog ja te stallet för att släppa ut pållarna. Fixade allt där sen åkte ja hem. ( Å exakt NU! Rullade det förbi en v70 cross med en asfin Boj transport!! Båda ocean blue! Grr!) Va bara tvungen å skriva det ja :D
Fixade iaf iordning mig å tog sedan en promenad med Lycka=) Skönt!

Nu har ja käkat för en stund sen så ska gå å luncha pållarna sen får det nog bli en körtur eller nåt lite senare.


Man ska ta vara på tiden, den är dyrbar! Jag ödslar inte min dyrbara tid på massa onödigt. Det har jag redan gjort så det räcker. Såå.. Gör detsamma! Gör något åt ditt liv innan det är för sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0