Kvällen..

Det blev ett evigt velande om vad vi skulle göra igår kväll.. Nånting var vi ju bara tvugna å göra. Inte sitta hemma en lördagkväll å bara uggla..

Jönköping? Ja! Jönköping lät ju kalas! Men hur fasen skulle vi ta oss dit? Haha.. Ja.. Där sprack det!

Istället hamnade vi på en hemmafest här i storstan Målilla.. Ja för det är väl stan? Innan min kära Anna kom så var det inte världens roligaste! Men ja väntade snällt på henne där å till slut så kom hon ju inrullandes på plan=)
Eftersom Anna köpt hårförlängning trodde jag att hon skulle ha det i igår kväll. Så ja sa till alla som satt i köket att nu måste alla säga te Anna att hon är fin i håret! Peppe: Har hon klippt sig? Jag: Näe! hon har förlängt:D
Så när Anna kommer in börjar alla bara åååh vad fin du är i håret Anna! Snyggt! Ja å så har inte ungen i sitt löshår:p Så det blev ju en kul diskussion! Haha! Typiskt:p

Iaf så bjöd Palle oss på en åktur i hans nya bil. Så jag, Anna å Palle drog te Oskarshamn en vända. Å så klart va de för å besöka Donken:D Shake, shake, shake!! Gott var det!
Sen raggade vi runt på stan.. Men det var inte så givande! Ganska lugnt.. Så vi drog hem igen för å kolla läget på hemmafesten igen.. Å där var ju alla möjliga människor.. Somliga konstiga.. Haha! Anna å ja höll bara på å tappa hakan över vissa;) Haha! Ja gud..

Timmarna gick iväg å klockan var nog 4 när ja la mig.. Lödagkvällen var räddad!

På tal om ingenting så var detta min 3:e helg som jag var nykter! Illa! Så nästa helg får det allt bli en riktig fest=D Det hurrar vi för! Å sen har vi ju Valborg. Då det blir å dra över till ön=) Guttans! Ska bli kul med Strand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0