Knasdag!

Ja denna dagen har inte varit som den ska precis.. Bara massa knas:p

Dagen började med att ja vaknade vid 6.50 å va hur pigg som helst. Så försökte somna om men det gick inte.. Utan ja fick snällt gå upp.. Å så käkade ja lite frukost å fixade iordning mig..

Sen var det dags att åka till arbetsförmedlingen. Så när ja kommer utanför dörren inser jag att det står en bil en bit in i skogen utanför hyreshuset.. Ja det var ju den där knasbollen som bor i andra trappuppgången som på nåt vänster hade kört sin bil rakt ut i skogen! Haha!
En bit ifrån mig stod en annan människa som oxå bor i hyreshuset.. Så ja frågar: Är han inte riktigt nykter idag eller? Å pekar samtidigt på mannen å bilen. Denna gubben stirrar på mig som om ja vore dum i huvudet! Å svarar inte.. Haha.. Ja vad ska man säga? Inte mkt normalt folk som bor där ute;)

Åkte iaf te Hultan sen. Å va ju bara 20 min för tidig! Å det händer typ ALDRIG mig! Ja är ju alltid sen:p
Sen kom visst hälften av de som var med på kursen! Å plötsligt vart ju stämningen lika galen som den varit de där 6 veckorna XD haha! Men det var ju trevlans å se några av dem iaf=)

Sen skulle ja te Vimmerby.. Men blev å styra bilen mot Målilla istället! För posten e ju så sen på Dalsbacken! Kommer inte förrän efter kl. 10! Å mina pengar skulle va med där idag trodde ja.. Trodde jag ja!! Inte vart det några pengar idag inte.. Får vänta till den 29e!! Har väl aldrig hänt förr.. Men men.. Får mer än ja brukar få tydligen. Så ja får väl stå ut:p  

På vägen hem ringde iaf Ellen! Å då har hon en orm lös inne i huset! Så hon vill att ja ska komma å hjälpa henne få ut den:O Ja som är LIVRÄDD för ormar:S  Men snäll som ja är åkte ja upp iaf! Gav henne en kratta.. Sen sprang ja därifrån:p Men ut kom den till slut!

Så var det bara att dra mot Mariannelund för å hämta upp Lina & Viktor. Sen vidare in till Vimmerby=) Så for vi runt lite överallt tills jag fick huvudvärk:( Så drog vi hem mot Rosenfors. Å nu sitter man här å skrotar:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0