Hurtiga ja;)

Igår blev det en promenad på kvällen. Gick runt typ halva Målilla! Å det var skönt=) Bara få vara lite för sig själv e inte fel ibland. Ibland! Sen blev det hem å duscha sen sova! Å somnade gott gjorde jag! Lite för gott kanske..

... För sov till efter 11 idag!!! Haha! Men skönt var det=) Behövligt!

Så ja måste fått solsting med av all sol som lyste in genom mit fönster! För idag åt jag FRUKOST! Ja.. Jag Malin Olsson har käkat frukost.. Ni kanske tycker att det inte är så konstigt. Men för mig är det ovanligt;) Överskattat!

Sen blev det en promenad till stallet. Fixade där å plockade sedan in mina pållar för en körtur. Blev en runda runt motorbanan. Det är en lagom runda det! Å Sixton vet precis vart han ska ta dessa galopper! Haha. Han är go han=)

Väl hemma igen fick pållarna gå ut i hagen. Å jag tog tag i detta här med å smörja min sele idag! Duktiga jag va;) Så nu är den ren å fin igen=)

Sen promenerade ja hem igen för å fixa iordning mig lite. Å sen har det inte blivit mkt mer vettigt gjort.. Men va gör väl det:p Har ju fått lite gjort idag iaf! Imorn ska ja tvätta bilar.. Min egna å även Henkes tror ja. För den ser ju fan ut som om den inte tvättats på 3 år eller så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0