Hoho!

Ja nu har väl folket å prata om minsann! Kan tro det...

Men jag har ju faktiskt inget förhållande nu så att jag måste anpassa mig efter någon annan! Utan jag lever ensammen och gör det jag känner för. Vill jag träffa nån, då gör jag också det!
Å varför lyssna på allt snack? Undrar någon något kan den personen komma direkt till mig å fråga! Inte ringa å gapa som en annan idiot å inte ens ge mig chansen å säga hur det ligger till! Tack vare att du gjorde så så vet du nu antagligen bara hälften..Men det är ditt val!

Idag har jag för övrigt varit i Vimmerby. Va ju hundvakt åt Hugo med så han fick följa med=) Å som vanligt åkte Kim och Philip med från Hultan.. Å detta innebar att Phille och Hugo satt bak.. Eller rättare sagt så satt Hugo i Philles knä hela vägen:p Haha! Dom blev bästa kompisar helt enkelt=) Mysigt!
På vägen hem var det likadant:p Phille där bak å Hugo i hans knä:p Men Phille verkade inte klaga så dom fick sitta där å trängas:D

När ja kom hem blev det att tvätta lite! Vilket Hugo tyckte var BORING!! Men efter det gick vi en ganska lång promenad bakom mig=) Å det tyckte han var KUL! Sprang som en galning=D
Sen blev det hem igen å slänga sig på soffan ett tag=) Å så låg vi där å halvsov. Men så tog vi en vända ner i tvättstugan igen å så ännu en promenix=) Skönt! Fick ju passa på mellan regnskurarna!

Å nu är jag hos mamsen å ska käka lite.. Sen blir det stallet!

Måste fixa en dator känns de som.. Blir tokig!! Broder lovade mig deras bärbara men det tar ju 100 år=(


Man ska inte döma innan man vet! Ta reda på fakta innan du talar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0