Hmm...

Man får tydligen inte göra som man vill här i livet.. Det är ganska tydligt! Folk lägger sig i precis allt.. Tråkigt! Finns ju faktiskt vissa gränser..

Kan ju iaf berätta för alla som vill veta att jag inte träffar någon för tillfället! Så bra! Nu kan ni sluta snacka massa skit.. Å nu må¨r väl ni som hade ont i magen av att! Mmm.. Kan tro det!

Är väl bara som så att ska man träffa nån så får man väl flytta på sig te nån ort där ingen vet vem man är. För då är det ingen som kan säga nåt! För i denna håla spyr de ju ur sig allt de har! Trevligt!

Man har iaf insett vilka de äkta vännerna är nu.. Speciellt en person är guld värd i mitt liv. Å det är Du! Du vet vem du är.. Syster<3

Men men.. Nu sitter jag iaf i Vimmerby.. Kom hit kvart över åtta ca.. Å har suttit här vid datorn sen jag kom. 9.30 ska vi gå igenom ett prov. Sen ska vi hem! Så jävla givande detta är! Hade fått mkt mer gjort hemma.. Men men.. Slut på fredag! Ska bli riktigt gutt!



Det är inte mitt val.. Det är alla andras val!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Malin. Du har väl också snackat en massa skit? Det vet jag ju! Så du ska egentligen inte säga något alls! Eftersom du heller inte kan hålla käft.



Det man ger, får man tillbaka tusen gånger falt. (Oavsett om det är positivt eller negativt)

2009-04-24 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0