Helgen!

I torsdags var jag, Vicky & Elin i Kalmar en sväng! Skulle till veterinären med Lycka som skulle sövas=( Så lämnade dog där å sen drog vi in till stan. Jag var verkligen inte på shoppinghumör! Eller ah.. Sugen på å shoppa men hade en sån där dag då jag tycker att inget sitter som det ska! Så det blev inte alltför mkt inhandlat=)

Men på IKEA blev det endel till lägenheten. Sånt som är bra å ha.. å lite som kanske var onödigt:p


Efter ett antal timmar var det iaf dags och hämta Lycka igen! Nervöst! Men dom hade inte hittat något fel på henne. Kan väl säga att det var både positivt och negativt besked för Elin! Positivt att det inte var nåt, men negativt att hon nu inte vet varför hon kräks så mkt=/ Men inte mkt å göra åt! Känns nog skönt för henne å veta att Lycka är kollad nu å dom inte hittat nåt som var allvarligt=)


Sen blev det hem å trött som bara den var jag! Men var bara å byta kläder å sen tog jag mig en promenad till stallet! Skönt=)


Mkt senare vart de å dra te Vimmerby! Knas! Men trevligt=)


Fredagen blev ganska lugn! Var ute med pållarna och körde. En jobbig runda för pållarna kan man säga:D Anna var med! Kul! Å Elin var med me Smiggan och Socker! Å efter den rundan var pållarna trötta kan jag lova!

Senare på kvällen hade Anna å a bestämt att vi skulle ut te mamma å gänget å hoppa studsmatta:p Men eftersom ja bara vart akuttrött å slocknade på soffan så blev det inget med det! Vaknade senare å då hade jag fått massa mess och så! Inget jag hade hört:S Aningen trött!


Igår, lördag, blev det en ganska lång körtur med pållarna igen. Runt Tillingeby å Rosenfors. Anna följde med idag också! Himla kul:D Å turen var ju lika knas som alla andra gånger när vi är ute;) Men kul!
Sen flyttade jag det sista från Johan.

Vart chaffis på kvällen. Alla skulle te metropol så det var ju inte så långt. Sen raggade jag, Therese, Pontus och Emma runt te alla fyllon skulle hem=) Skitkul i stora staden Hultan! Haha!

Somnade halv fyra inatt å vaknade elva! Så nu ska jag hämta mitt hemmabio å lite hos Johan. Sen är allt borta från honom! Känns ändå ganska bra. Vi passar inte ihop.. Inte mer å göra åt det!
Sen blir det stallet. Anna kommer kanske å fotar lite när jag tömkör=) Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0