Avslutning!

Japp idag var det då avslutning på kursen. Lite tråkigt! Kommer sakna det där galna gänget tror ja:p För så många roliga stunder vi haft! Men det är ju så.. Kan ju inte gå på kurs med den gruppen livet ut:p

Tror iaf att kursen hjälpte mig framåt i livet en hel del. Hade jag inte gått där å fått skratta så mkt som vi gjort under dessa veckor.. Ja då vet jag inte om ja hade kommit så långt som jag nu har gjort! Fann ju faktiskt ganska många vänner där. Å nya vänner är inte fel!
Men så klart är det ju tack vare alla gamla vänner med! Som redan fanns i mitt liv när jag å Johan valde att gå varsinn väg. Ni är guld värda och ni vet vilka ni är! Tack för allt!

Men nu är det dags å se framåt ännu mera! Sommaren är på G! Detta underbara väder gör så jag mår toppen:D Underbart!! Hörde nåt om Palladium nästa helg å Strand på Valborg?? Gutt!

Nu ska ja svira om sen blir det att dra te Hägelåkra å träna med Tubbie å sen vidare till mina pållar=)



Kommer aldrig glömma låten Skin! Haha! Skin skin som den sol du är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt hela världen se ditt vacka leende..

lys lys som den stjärna du är ;P

2009-04-17 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0