Älska vädret!

Allra först vill jag säga GRATTIS ELIN PÅ DIN DAG!!

Ja vädret kan man inte precis klaga på! Underbart! Mera sol åt folket:D

Idag började dagen med att jag cyklade till stallet vid 8 för å släppa ut pållarna=) Sen fixade jag hos alla pållarna så det är klart tills ikväll. Skönt de!

Sen blev det å plocka in Dutchess å dra av henne lite päls.. Eller ganska mkt rättare sagt! Blir tokig på den där pälsen.. Nu fällde hon inte så mkt efter att ja dragit bort massa.. Men vet ju att imorn när ja kommer så fäller hon ju massa igen! Så då är det bara att göra om samma sak igen:/ Vill ha sommar!!
Sen bestämde ja mig för att ta en cykeltur med Dutchess. Så ja ringde Anna å frågade om hon skulle hänga på, å de ville hon ju så klart=)
Så det var bara å plocka in skitgrisen Sixton å borsta av honom åt Anna. Men tack å lov så är han ju klippt så han fäller knappt nåt=)

Sen bar det av neråt rondellen iaf. Anna, jag, Sixton & Dutchess=) Plötsligt sitter det en man med kamera på cykelbanan å fotar oss! :O Så frågar han om vi kan stanna en stund:S Så vi stannar.. Då säger han att han är från tidningen. (Vilken tidning säger ja inte;)) Å han tyckte ju det var så festligt att vi kom å cyklade med två hästar:p Så han tog ett par bilder å lite namn å så.. Haha! Knas! Å det värsta av allt va ju att man såg för jävlig ut!! Håret var kaos:S Blää!!
Blev iaf en tur runt Målilla och även ut te Emenäs en vända. Å på vägen hem vart det godispaus med! Bortskämda pållar:p

Å nu är ja i Rosenfors. Träffat Viktor innan han åkte hem.. Lilla sötkorven! Han e rolig han=)

Ikväll blir det fest! Måste ju fira Elin som fyller år idag som sagt, och Micke som fyller på måndag=) Vart natten avslutas återstår å se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0