Wohoo!

Ja då var julen över! Skönt är det.. Känns som att man bara har stressat omkring å fart fram å tebax överallt! Men nu ska jag iaf ta det lugnt fram till nyår=) Inte så länge men ett par dagar iaf...

Julafton firade jag på 3 ställen! 2 ställen ute i Rosenfors å 1 i Målilla=) Ja.. Kändes som man for runt över halva kommunen å öppnade julklappar å käkade å ja allt som hör till!
Blev en hel del fina julklappar som jag så klart är nöjd över=) Tack allihopa!

Juldagen.. Japp det började bra med ett riktigt festsug på dagen! Men som vanligt stressade man runt för å hinna med allt innan kvällen.. På eftermiddagen började jag må dåligt! Precis så här var det för ett par veckor sen:/ Mådde bra på dagarna men på eftermiddag/kväll så vart jag dålig.. Mår illa å massa! Vet inte vad det är:/ Men jag gick å la mig för att vila en stund innan jag skulle göra mig iordning och sen mådde jag hur bra som helst. Hade en bra förfest här hemma hos Johan & Mig. Hur kul som helst faktiskt! Eller ah Elin, Vicky, Anna & Jag hade iaf hur kul som helst;)
Tanken var att vi skulle ta oss till Jonas & Emma på förfest men vissa av oss ville inte dit på grund av vissa människor som var där! Så vi stannade här hemma ett lagom gäng!

Sen blev det så klart Metropol! De e ju givet på juldan=) Där va massa folk men kul var det minsann! Träffade många vänner som man inte sett på ett tag! Kuligt! Men varmt var det där inne iaf! Å inte kunde man röra sig knappt.. Folk överallt! Men de e  ju som det brukar va på juldan=)
En viss person som aldrig kan bestämma sig för vad han vill å vart han ska va å fingra var ju så klart där med! Kanske snart dags å ta reda på vad du vill å VEM du vill nåt med!? Mm.. Tycker nog det! Lite kul det där samtidigt! Någon som tror sig veta vart h*n har h*n hela tiden! Men jag undrar om h*n ska va så säker! Skulle inte jag vara om jag var h*n! Maha!!

Idag är man rätt seg... Blev lite väl mkt av det goda! Men vad gör det om 100 år!? Ska iaf bli att ta en promenad med Dutchess.. Får se om Sixton får följa med oxå.. Inte bestämt mig än.. Återstår å se!

Ha de gott allihopa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0