Tidsfördriv!

Min kära sambo Henke var i Afrika på fiskeresa för ett par veckor sedan. Så eftersom han lämnade mig ensammen här hemma i kylan så var jag helt enkelt tvungen att fördriva tiden lite. Så jag valde att slipa ner köksbordet och måla det vitt. Surprise baby!!

Så här kommer ett par pics på det hela:

Det gröna bordet innan jag satte igång och slipa!




Vitt och fresh!!



När Henke kom hem blev han iaf inte arg! Han tyckte det var jättefint :) Nu är det dock inte lika fint då vi hade lite bråttom att använda det. Så färgen hann inte härda så det resulterade i att lite färg följde med upp med en bordstablett ;) Oj oj! Men det är bare å måla om! :P OCH låta färgen härda så länge som den ska denna gång!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0