Smakbit!

Dagarna rullar på och många a dem spenderas på Ica sedan drygt en månad tillbaka.

Ingen har väl heller missat det underbara vädret. En liten smakbit på våren kan man väl säga. För nog är jag ganska säker på att det när som blir ett bakslag och vi får massa snö! Eller massa kanske var att ta i, men en del iaf. Men man får helt enkelt njuta så länge det går!

Har även börjat lite på Bakfickan i Vimmerby och nu har jag tagit beslutet att börja jobba där. Det är en tjänst på ungefär 20 timmar per vecka så det är helt okej :) Kan även bli mer!
Men tills sommar så får jag jobba dubbelt som det ser ut nu. Ica+ Bakfickan. Tufft men det måste gå helt enkelt.

Henke var ganska nyligen i Afrika på fiskeresa med lite vänner. Det var en lyckad resa tyckte han och jag fick hem honom något bränd men annars välbehållen :)
Han hade även shoppat 2 liter likör till mig!! Happy face :D 1 liter Baileys och 1 liter Malibu. Så nu har jag likör å dricka ett tag med tanke på att Henke inte ens tycker om det :P

Annars rullar allt på! En hel del med jobb som sagt. Men det blir ju klirr i kassan och det är ju positivt ;)

Nej nu är det tillbaka in till Ica för ett par timmars jobb. Sen blir det att ge sig ut med pållarna. Förhoppningsvis hinner inte solen gå ner :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0