Idag är det dags!

Då var dagen kommen. Äntligen, får man väl säga..

Om ett par timmar åker Heffa och jag till Läckeby. Det är äntligen dags att ultraljuda henne och få veta vad det är för något.
Hur som helst har den blivit mindre. Och det är positivt för då är det iaf ingen tumör som veterinärerna trodde för en vecka sen.
Troligtvis är det en cysta som växer när hon är i löp och blir mindre efter löp. Så vi får se om det blir operation eller ej. Den sitter ju verkligen i vägen för att hon ska kunna må bra när den svullnar. Så vi får se vad de säger!

Nu sitter jag här och käkar lite frulle med en styck Heffa liggandes över mina fötter. Inga tofflor som behövs här!
Vi ska snart traska till stallet för att släppa ut pållarna och fodra dem.

Svinge var här och hämtade Fanta förut. Så slipper hon följa med till Läckeby och ligga i bilen en halv dag. Då har hon det bättre tillsammans med Chili :)

Så håll tummarna nu gott folk för våran lilla Heffaklump! :)





Bjuder på en bild som är tagen när jag fått hem Heffa, 4 månader gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0