Bra deal!

Eftersom min telefon har börjat krångla lite så tröttnade jag igår och ringde till 3.
Har ju spanat in den nya Sony Xperia S ett par månader nu och varit riktigt sugen på den. Å nu är den ju släppt så då vart ju inte suget mindre precis ;)

Så ringde iaf upp dem och skulle förlänga mitt abonnemang.
Då säger han att det storpratarabonnemanget som jag har nu och betalar 700 kr för kan jag få för 349 kr istället och dessutom få en telefon på köpet.
Tvekade jag? Nej så klart inte! Jag har haft 3 i ca 5 år nu och är nöjd med dem. Å storpratarabonnemanget har jag varit väldigt nöjd med och trots att jag sitter i tele jämt så har jag inte lyckats överskrida de fria timmarna.

Så om ett par dagar landar en Sony Xperia S hos mig! Så välkommen! ;)


Inte mår man sämre av att det underbara vädret fortsätter! Så himla skönt :)
Så idag har jag varit ute med dogsen, tränat lydnad med båda och släppt ut pållarna med. Så nu kan jag gå och jobba med gott samvete och sen blir det motion av pållarna efter jobbet!

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0